سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
3  آزادگان  4

اسارت (شنبه 85/5/28 :: ساعت 11:2 صبح )

بسم الله الرحمن الرحیم

ای کسانی که ایمان آورده اید هرگاه با گروهی ازدشمن مقابل شدید پایداری کنید وخدا را پیوسته یاد آورید باشد که رستگار شوید.                                           (سوره انفال ،آیه 45)

 

من وعده ای دیگر ازاسرا جزو اولین اسرایی بودیم که دراردوگاه رمادیه وارد شده بودیم .

ازاین رو یادم هست فرمانده اردوگاه یک عراقی ایرانی الاصل بود. او برای تبلیغات علیه حکومت اسلامی ایران دستور داد اسرای کم سن وسال را دراردوگاه ودیگراردوگاهها شناسایی نموده وبه اردوگاه فوق بیاورند.

این امرصورت گرفت وحدود پانصد نفرازرزمندگان کم سن وسال را به اردوگاه آوردند وآنها را دریک محل برای مصاحبه رادیو وتلویزیونی ازشبکه بین المللی جمع کردند.

گروهی ازخبرنگاران خارجی آمدند ازجمله یک زن هندی.

این زن درادامه مصاحبه وسوال از رزمندگان اسلام به نام آقای رحیمی که دارای سن وسال کمی بود هیچ جوابی دریافت نکرد وحتی ایشان سرش را هم بلند نکرد.

هنگامی که ازاو مجددا سوال شد که چرا سرت را بلند نمی کنی وجواب نمی دهی ؟

او درجواب چنین گفت : اول موی سرت را بپوشان تا بعد من با شما صحبت  کنم ، چون شما نامحرم هستی وبعد درادامه چنین گفت: ای زن ازفاطمه (س) به تو این گونه خطاب است اولین زینت زن حفظ حجاب است.

خاطره ای ازآزاده اکبرمحمد نظری سربازوظیفه

یا علی


¤ نویسنده: م.ع



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 2886
 

»» درباره خودم
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» وضعیت من در یاهو